Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
absolutně se mi hnusí vaše praktika s telefonovaním,přijde email at rychle zavolam na redogan a zvoní to 8 min nikdo to nezvedne a já byl bez kreditu asi 100 kč,podám podmět na českou obchodní ínspekci
neokrádejte lidi
|
Tweet |
Dle popisu spotřebitele je možné, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy obchodník spotřebitele nabádá k uskutečnění hovoru, který si následně účtuje, neboť jde o placenou linku. Nicméně z popisu spotřebitele není příliš jasné z jakého důvodu měl na linku volat. Tento důvod by mohl hrát důležitou roli, protože např. v případě, že byl spotřebitel nabádán k rychlému zavolání z důvodu možné výhry, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku podle přílohy 2 písm. h) zákona o ochraně spotřebitele.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.