Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes som vyrazil na pracovnú schôdzku s klientom, z Dobřichovic 14:26 vlakom, je 16:06 a ja som stále vo vlaku. Nie, nie v tom prvom ale v treťom! Jeden ste bez upozornenia zrušili v Radotíně a otočili ho, druhý šiel odklonom (mimo Smíchov kam sa potrebujem dostať) na hlavní nádraží a ako bonus nás držali cca 15-20minut pred Vršovicami. Ak som sa chcel dostať vlakom z Hláváku na Smíchov ani sprievodcoviaa ani dispečer ma neboli schopný informovať či vlak vôbec pojde cez Smíchov alebo zase odklonom. Toto nieje ojedinelý prípad! To si v tom neviete spraviť poriadok?!! Bohate postačí jeden alebo dva vlaky za hodinu, ale radi by sme sa na ne spoľahli! Váš Na*raný cestujúci, Richard.
Začnite robiť logistiku poriadne!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.