Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52803Výluky Praha-Beroun a neinformovanost cestujúcich

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2021, před 3 lety

Richard Vaľa

Znění stížnosti

Dnes som vyrazil na pracovnú schôdzku s klientom, z Dobřichovic 14:26 vlakom, je 16:06 a ja som stále vo vlaku. Nie, nie v tom prvom ale v treťom! Jeden ste bez upozornenia zrušili v Radotíně a otočili ho, druhý šiel odklonom (mimo Smíchov kam sa potrebujem dostať) na hlavní nádraží a ako bonus nás držali cca 15-20minut pred Vršovicami. Ak som sa chcel dostať vlakom z Hláváku na Smíchov ani sprievodcoviaa ani dispečer ma neboli schopný informovať či vlak vôbec pojde cez Smíchov alebo zase odklonom. Toto nieje ojedinelý prípad! To si v tom neviete spraviť poriadok?!! Bohate postačí jeden alebo dva vlaky za hodinu, ale radi by sme sa na ne spoľahli! Váš Na*raný cestujúci, Richard.


Požadované řešení

Začnite robiť logistiku poriadne!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 15:46, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.