Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.11.2014 jsem v eshopu boomboxshop objednal dvě trika, číslo objednávky 2014111518, celková cena včetně dopravy 860Kč. Po objednání mi přišel e-mail potvrzující objednávku. Protože jsem zvolil způsob platby předem, poukázal jsem tentýž den částku 860,- na účet provozovatele pí. Manové, do poznámky jsem uvedl své jméno a číso objednávky. Dne 18.11. jsem se e-mailem ujišťoval, zda peníze dorazily, odpovědí bylo od pí. Manové, že je vše v pořádku. Dne 5.12. jsem svou objednávku začal hledat a psal jsem proto email do eshopu s dotazem na stav objednávky - do dnešního dne bez odpovědi. V úterý 9.12. jsem se na uvedené číslo dovolal, požádal jsem o informaci o stavu mé objednávky, bylo mi řečeno, že paní není u počítače, ať jí pošlu číslo objednávky sms zprávou a později mi stav odepíše. Druhý den 10.12. jsem poslal ještě jednu sms s dotazem na stav objednávky, také bez odpovědi. Zároveň mi nikdo telefon na uvedeném čísle nezvedá, ani nevolá zpět (volám 3x denně).
jedná se o produkty AD71 a AD76, velikost 2xl
Dodání zboží, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Nebyla-li doba dodání ujednána, mohl spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající by byl poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až uplynutí této doby lze stanovit dodatečnou lhůtu k plnění.
Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud podnikatel již nekomunikuje, doporučujeme vést komunikaci písemně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.