Společnost


Sabrina Manová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5281Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2014, před 10 lety

Ondřej Švarc

Znění stížnosti

Dne 15.11.2014 jsem v eshopu boomboxshop objednal dvě trika, číslo objednávky 2014111518, celková cena včetně dopravy 860Kč. Po objednání mi přišel e-mail potvrzující objednávku. Protože jsem zvolil způsob platby předem, poukázal jsem tentýž den částku 860,- na účet provozovatele pí. Manové, do poznámky jsem uvedl své jméno a číso objednávky. Dne 18.11. jsem se e-mailem ujišťoval, zda peníze dorazily, odpovědí bylo od pí. Manové, že je vše v pořádku. Dne 5.12. jsem svou objednávku začal hledat a psal jsem proto email do eshopu s dotazem na stav objednávky - do dnešního dne bez odpovědi. V úterý 9.12. jsem se na uvedené číslo dovolal, požádal jsem o informaci o stavu mé objednávky, bylo mi řečeno, že paní není u počítače, ať jí pošlu číslo objednávky sms zprávou a později mi stav odepíše. Druhý den 10.12. jsem poslal ještě jednu sms s dotazem na stav objednávky, také bez odpovědi. Zároveň mi nikdo telefon na uvedeném čísle nezvedá, ani nevolá zpět (volám 3x denně).


Produkt

jedná se o produkty AD71 a AD76, velikost 2xl


Požadované řešení

Dodání zboží, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 17:45, před 10 lety

V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Nebyla-li doba dodání ujednána, mohl spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající by byl poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až uplynutí této doby lze stanovit dodatečnou lhůtu k plnění.

Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud podnikatel již nekomunikuje, doporučujeme vést komunikaci písemně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 15:42, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.