Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#52811Špatná kvalita zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2021, před 3 lety

Lucie Jirků

Znění stížnosti

Dobrý den,důvodem mé stížnosti je kvalita zboží v obchodu Lidl v Jindřichově Hradci.Chodím zde nakupovat ráda, ale v poslední době se to obrátilo spíše k horšímu.Shnilé ovoce a zelenina,vůbec to nikdo neprobírá.S čerstvostí to opravdu nemá nic společného.Maso kuřecí, rybí,hovězí už ani nekupuji,kolikrát bylo cítit.Nevim nějak to tam přestalo fungovat.Bohužel mě to nutí jít jinam nakupovat.Tam kde mají čerstvé potraviny.


Požadované řešení

Nejspíš bych doporučila navštívit obchod a zkontrolovat, určitě je těch nespokojených zákazníků více a je to opravdu škoda.Lidl přeci není jen obchod s oblečením.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2021 11:50, před 3 lety

Dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2021 17:24, před 3 lety

Dobrý den, paní Jirků, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohla pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Abychom mohli situaci řešit, obraťte se prosím s tímto svým upozorněním přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové následně Vaši zpětnou vazbu předají na oddělení, kde se kvalitou výrobků zabývají. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2021 23:07, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.1.2022 08:58, před 3 lety


Lucie Jirků

Dobrý den,vypadá to,že obchod začal opět fungovat jako kdysi. Co se týče ovoce a zeleniny,opravdu se to dost vylepšilo.Tímto bych celou věc uzavřela.Děkuji společnosti dTest za zprostředkování a společnosti Lidl za vyřešení situace.S pozdravem a přáním pěkného dne L.Jirků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2022 09:39, před 3 lety

Dobrý den, paní Jirků, děkujeme za Vaší pozitivní zpětnou vazbu. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:16, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.