Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,důvodem mé stížnosti je kvalita zboží v obchodu Lidl v Jindřichově Hradci.Chodím zde nakupovat ráda, ale v poslední době se to obrátilo spíše k horšímu.Shnilé ovoce a zelenina,vůbec to nikdo neprobírá.S čerstvostí to opravdu nemá nic společného.Maso kuřecí, rybí,hovězí už ani nekupuji,kolikrát bylo cítit.Nevim nějak to tam přestalo fungovat.Bohužel mě to nutí jít jinam nakupovat.Tam kde mají čerstvé potraviny.
Nejspíš bych doporučila navštívit obchod a zkontrolovat, určitě je těch nespokojených zákazníků více a je to opravdu škoda.Lidl přeci není jen obchod s oblečením.
|
Tweet |
Dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Jirků, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohla pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Abychom mohli situaci řešit, obraťte se prosím s tímto svým upozorněním přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové následně Vaši zpětnou vazbu předají na oddělení, kde se kvalitou výrobků zabývají. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,vypadá to,že obchod začal opět fungovat jako kdysi. Co se týče ovoce a zeleniny,opravdu se to dost vylepšilo.Tímto bych celou věc uzavřela.Děkuji společnosti dTest za zprostředkování a společnosti Lidl za vyřešení situace.S pozdravem a přáním pěkného dne L.Jirků.
Dobrý den, paní Jirků, děkujeme za Vaší pozitivní zpětnou vazbu. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.