Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#52813Nedodání 1kusu zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2021, před 3 lety

Vladimíra Waberová

Znění stížnosti

Objednávka TCZ46341 ze dne 12.7.2021 nebyla kompletní! Místo zaplacených 3ks spacích pytlů, bylo v balíčku pouze 2ks. Ihned v den příjmu zásilky tj. 15.7.2021, jsem napsala reklamaci a bylo mi přiděleno číslo reklamace 0000-8356 s pokyny dalšího postupu. Vše jsem dodržela, podle pokynů jsem zaslala celou (nekompletní zásilku)na adresu do Brna, Heršpická 857/6a.Nemám tudíž ani zboží ani peníze, protože mi reklamace nebyla včas vyřízená. Prosím o nápravu a co nejrychlejší vyřízení reklamace. Waberová Vladimíra, Pardubice


Produkt

č.obj.TCZ46341 ze dne 12.7.2021 dětský spací pytel Sleepy-Shark 1ks, dětský spací pytel Sleepy-Husky 2ks DODÁN POUZE 1ks


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 22:22, před 3 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v EU, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 16:25, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.