Počet nahlášených stížností: | 183 |
Z toho za letošní rok: | 43 |
Stále v řešení: | 6 |
Objednávka TCZ46341 ze dne 12.7.2021 nebyla kompletní! Místo zaplacených 3ks spacích pytlů, bylo v balíčku pouze 2ks. Ihned v den příjmu zásilky tj. 15.7.2021, jsem napsala reklamaci a bylo mi přiděleno číslo reklamace 0000-8356 s pokyny dalšího postupu. Vše jsem dodržela, podle pokynů jsem zaslala celou (nekompletní zásilku)na adresu do Brna, Heršpická 857/6a.Nemám tudíž ani zboží ani peníze, protože mi reklamace nebyla včas vyřízená. Prosím o nápravu a co nejrychlejší vyřízení reklamace. Waberová Vladimíra, Pardubice
č.obj.TCZ46341 ze dne 12.7.2021 dětský spací pytel Sleepy-Shark 1ks, dětský spací pytel Sleepy-Husky 2ks DODÁN POUZE 1ks
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v EU, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.