Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem u tmobile skoro 15 let. Chci znovu prodloužit paušál s možností vzít si k prodloužení i nový telefon. V pondělí mi volá milá paní ale bohužel už nezavolala zpět tak jsem několikrát urgovala. Dnes volam znovu a paní tvrdí zase úplně něco jiného. Tak jsem nechápala a ji obtezovalo cokoliv vysvětlit nedej bože podruhé. Arogantní přístup že to možný není. Ten ton jako co mě obtěžujes **** je u společnosti jako je tmobile neskutečnej. A teď opravdu ani nevím, jestli hodlám pokračovat. Protože to je něco. Hovor proběhl dnes 24.6.2021 na tel čísle 604646430. Bude tam jediný - za to stojí rozhodně teda za to. Žádám o prověření hovoru a nápravu. Chci u vás prodloužit nevím ani kolikátý rok další smlouvu a musím o to vlastně 4x zadat a urgovat. Ještě s takovým zakončením. Očekávám telefon ze strany tmobile - nikoliv již ode mě......
Hezky víkend.
Prodloužení smlouvy
Zpětné zavolání
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.