Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Příšlo mi z čísla 90309099: Vaše platba pro Silelentium byla příjata.Sve přihlašovací udaje naleznete zde:https://silentium.app/thankyou-cz.php?tid=9309CZS1632609215268
Žadám vysvětlení a vracení peněz!!!
Vyřešit proč mi toto příchází není to po prvé!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Hezký den,
jedná se o platbu přes internet, využívané k zakoupení různých aplikací, her, předplatných či jiných služeb. Službu platby přes internet je možné spravovat přes web www.moje.o2platba.cz, kde lze vidět historii plateb se všemi informacemi a je možné zde nastavit blokace celé této služby, případně pouze jednoho z poskytovatelů. Pokud vám zboží nebo služba nebyla doručena nebo poskytnuta řádně dle smlouvy, kterou jste uzavřeli s jejím poskytovatelem, obraťte se přímo na poskytovatele konkrétní služby. Budete potřebovat identifikátor platby (ID je 18místné číslo), který naleznete na uvedeném webu www.moje.o2platba.cz.
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: