Společnost


Marcela Bukovjanová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5284Nedoručené zboží - nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2014, před 10 lety

Ilona Čihulová

Znění stížnosti

Dne 20.11.2014 sem si převzala zásilku za 989,- z tohoto e-shopu s plavkami pro syna, plavky sem dne 24.11.2014 poslala zpět k výměně za větší s poznámkou co požaduji a že je to nutné do vánoc. v opačném případě ať mne kontaktují. Do dnešního dne 16.12.2014 mi výměna nebyla zaslána, a nikdo se mnou již nekomunikuje. Nezvedají telefon, nereagují na emaily ani na sms. Takže můj končný dojem je, že sem dala cca 1000,- Kč za plavky, a nemám ani vyměněné plavky ani peníze zpět.


Produkt

plavky FunAqua Jack junior vel.24


Požadované řešení

vrácení peněz!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2015 18:12, před 10 lety

Z projevené vůle spotřebitelky je zřejmé, že její jednání směřovalo ke zrušení kupní smlouvy a uzavření nové. Z tohoto důvodu je nutné na takové jednání použít ustanovení o odstoupení od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet, ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta pro odstoupení běží ode dne převzetí zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitelka by měla být schopná prokázat, že zboží bylo podikateli doručeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 15:54, před 10 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.