Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52843Chybějící informace o výluce vlaku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2021, před 3 lety

Hana Šlosarová

Znění stížnosti

V sobotu 18.9.2021 jsem měla v úmyslu cestovat z Plzně Jižního předměstí vlakem ve 22.08 hod. do M. Lázní. Zneklidnilo mě, že ještě několik minut před vyznačeným odjezdem chybělo na displeji nástupiště. Marně jsem hledala jakoukoliv informaci, která by situaci vysvětlila. Pak vlak na Cheb z displeje zmizel. Na telefonním čísle informací mi vlídná operátorka sdělila, že jde o předem plánovanou výuku a že je tedy moje chyba, že to nevím. Výlukový autobus prý staví v jedné z blízkých ulic, ale už je pryč. Vzhledem k tomu, že šlo o poslední možný spoj, byla jsem nucena přespat v hotelu CENTRAL.


Produkt

Na nádraží Jižní předměstí chyběla jakákoliv informace o plánované výluce.


Požadované řešení

Žádám proplacení noclehu v hotelu CENTRAL na Nám. Republiky v Plzni v částce 550,-Kč /doklad mohu doložit /.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 07:57, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.