Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V sobotu 18.9.2021 jsem měla v úmyslu cestovat z Plzně Jižního předměstí vlakem ve 22.08 hod. do M. Lázní. Zneklidnilo mě, že ještě několik minut před vyznačeným odjezdem chybělo na displeji nástupiště. Marně jsem hledala jakoukoliv informaci, která by situaci vysvětlila. Pak vlak na Cheb z displeje zmizel. Na telefonním čísle informací mi vlídná operátorka sdělila, že jde o předem plánovanou výuku a že je tedy moje chyba, že to nevím. Výlukový autobus prý staví v jedné z blízkých ulic, ale už je pryč. Vzhledem k tomu, že šlo o poslední možný spoj, byla jsem nucena přespat v hotelu CENTRAL.
Na nádraží Jižní předměstí chyběla jakákoliv informace o plánované výluce.
Žádám proplacení noclehu v hotelu CENTRAL na Nám. Republiky v Plzni v částce 550,-Kč /doklad mohu doložit /.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.