Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52848Nekopletni dodavka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2021, před 3 lety

Lucie Ilcikova

Znění stížnosti

Dne 06.08.2021 mi byla dorucena nekopletni zasilka.Jedna se o postel Zofie Post.160x200,matrace,UP.Objednana u spolecnosti OKAY.V den doruceni mi kuryr oznamil ze se cela zasilka nevesla na auto a ze mi bude dorucena pozdeji.Ve sve naivite jsem na miste zaplatila celou castku.Dnes po temer dvou mesicich urgenci jak u spolecnosti OKAY tak u vasi spolecnosti mi stale chybi dil manzelske postele vcetne cela. Zadam o urgentni vyrizeni problemu.S pozdravem Ilcikova


Požadované řešení

Urgentni reseni!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 12:51, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 16:12, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 12:25, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.