Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Syn měl zamluvenou přes internet jízdenku do Prahy u české dráhy, dětskou jízdenkou na pátek 24.9.2021 16:12 h kde ho měla stát 92kč
ve vlaku mu paní naúčtovala 439 korun ,odmítala se s ním bavit, nařkla je z důvodu obejiti systému a že jsou lháři a že nejsou studentka a dítě a když předložili občanské průkazy myslela jsi že jsou falešné a naúčtovala sumu větší než měla být ,stalo se to ve vlaku číslo EX140 vagon 366, sedadla 54 a 56 čas odjezdu vlaku v 16:12 , toto chování k cestujícím bylo velice neochotné , a jak si to velká společnost jak jsou české dráhy vůbec mohou dovolit ... pokud to nevyřešíme touhle internetovou formou , budu si stěžovat osobně
Děkuji předem za vyřízení a odpověď.-
A.
vráceni přeplatku za cestu
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.