Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již víc jak týden čekám na 3 zásilky, které různí odesilatele odeslali v rámci České republiky na adresu Svážná ****, Ostrava Koblov, k rukám Radima Szolony nebo Blanky Szolony. Zásilky nebyly do dnešního dne doručeny. Obecně mohu říct svou zkušenost, že pokud je zásilka odeslána jako doporučena, je uložena na poště. Až následně se objeví se schránce oznámení, že si máme zásilku vyzvednout. Na to jsem si již zvykla. Ale na co si nejde zvyknout, že obyčejné zásilky nejsou vůbec doručeny. Tímto způsobem se mi ztratilo několik balíků. Neřešila jsem to, protože když jsem volala na poštu, tak mi bylo řečeno, že oni nic nevědí. Zásilky z Aliexpresu tedy chodí na adresy kolegyně z práce. Nyní jsem si nechala poslat 3 balíky, které opětovně nebyly doručeny. Může mi někdo vysvětlit, kde se ztrácí obyčejné balíky? Proč na adresu Svážná nejsou doručovány? Jak je možné, že pošta končí v různých schránkách sousedů nebo lidi pod našim kopcem? Kdo na Svážnou v Ostravě Koblově doručuje? Chápu, že bydlíme v kopci, ale toto není řešení.
S pozdravem Blanka Szolony,
Nedoručování obyčejných zásilek
Aby konečně doručovatele doručovali všechny zásilky a aby se neztrácely. Je to krádež.
Aby Česká pošta prošetřila, kdo ty balíky krade!!!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.