Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prostřednictvím firmy Meek s.r.o.jsem koupila pilku Brenchie 990,-Kč a náhradní řetěz 390,-Kč.Obj.č.26747.Po 9 i-meilech,kde jsem urgovala nefunkčnost pilky,byly odesílány nesmyslné odpovědi automatem, zřejmě hra o čas.Zaslala jsem tedy zboží firmě Rumble corp.s.r.o 24.8.2021 poštou na adresu zpět i s jejich předtištěnou výpovědí. Poštovné 129,-Kč.Dnes je 27.9.21
nepřišlo ani oznámení o přijatém zboží, natož peníze.
objednávka 26747 pilka Brenchie + náhradní řetěz
Vrácení částky 1380,-Kč + poštovné 129,-Kč
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, peníze byly 15.11.2021 připsány na můj účet včetně poštovného. Nebýt Vaší společnosti, která mi velmi pomohla, tím že se do mého případu vložila už bych je nedostala zpět. Velice děkuji za pomoc Jana Hamouzová