Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#52858Vrácení zboží firmě a nedodané peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2021, před 3 lety

Jana Hamouzová

Znění stížnosti

Prostřednictvím firmy Meek s.r.o.jsem koupila pilku Brenchie 990,-Kč a náhradní řetěz 390,-Kč.Obj.č.26747.Po 9 i-meilech,kde jsem urgovala nefunkčnost pilky,byly odesílány nesmyslné odpovědi automatem, zřejmě hra o čas.Zaslala jsem tedy zboží firmě Rumble corp.s.r.o 24.8.2021 poštou na adresu zpět i s jejich předtištěnou výpovědí. Poštovné 129,-Kč.Dnes je 27.9.21
nepřišlo ani oznámení o přijatém zboží, natož peníze.


Produkt

objednávka 26747 pilka Brenchie + náhradní řetěz


Požadované řešení

Vrácení částky 1380,-Kč + poštovné 129,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 13:26, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2021 19:53, před 3 lety

Dobrý den,
dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2021 12:06, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2021 19:09, před 3 lety


Jana Hamouzová

Dobrý den, peníze byly 15.11.2021 připsány na můj účet včetně poštovného. Nebýt Vaší společnosti, která mi velmi pomohla, tím že se do mého případu vložila už bych je nedostala zpět. Velice děkuji za pomoc Jana Hamouzová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.