Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dne 3.8.2021 mi byla neoprávněně odeslána sms ve výši 99,- na tel. číslo 909 300 99, dále pak 18.8.2021 ve výši 99,- na tel. číslo 903 09 099 a ve dnech 18.8.2021, 30.8.2021, 6.9.2021 a 13.9.2021 ve výši 4x99,- = 396,- na tel. číslo 903 03 099. Odesílání zpráv jsem ukončila sms STOP a u mobilního operátora jsem zablokovala tyto čísla. Nic jsem si nikdy na těchto číslech neobjednávala. Tímto Vás žádám o navrácení částky ve výši celkem 594,- Kč na účet. Děkuji Jenčová
Vrácení platby na účet.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.