Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
DNES JSEM SI KOUPILA PÁRKY 4 KUS A PANÍ VZALA HNED NABALILA PAPÍR KDYŽ NEVIDIM CO UVNITR.PAK JSEM SLA DOMU DO HOLEŠOVA PAK JSEM SI OTEVŘELA I UVIDĚLA JSEM NA STARE I NABARVO JINE..NEMUZU SNIST JINAK NEMUZU ZPET KVULI CESTU DO ZLÍNA..HRUZA....
mám foto ze jsem si fotila na parky nevim jak mam ti posilat
KOD CISLO #0709252
BYCH SI CHTELA ASPON CISTE VYMENIT PARKY NEZ DOJET DO ZLINA NEBO HOLESOV MUZE BYT JAK?DEKUJI
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.