Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
na pobočce v Pardubicích ztratili vrácené zboží a nevrátili peníze ve lhůtě 14 dní, jak mají v obchodních podmínkách.
Operátoři na infolince se každý den střídají, ale nikdo nic neřeší.
Požaduji vrácení peněz. Nyní nemám zboží ani peníze.
|
Tweet |
Jestliže obchodník dostal své zboží zpět a přijal ho (odstoupení od smlouvy/reklamace - vrácení zboží), nemá právní důvod k zadržování peněžních prostředků.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu.
Moc se Vám omlouvám za situaci, která zde nastala.
Uvedené případy, k odstoupení od kupní smlouvy jsem prověřila, přičemž zde již byly vystaveny dobropisy a platba byla na Váš bankovní účet zaslána ke dni 4.10. 2021. S ohledem na délku připisování platby, byste již své finance měla evidovat na svém bankovním účtu.
Za časovou prodlevu se Vám znovu omlouvám.
S pozdravem Veronika, Oddělení péče o zákazníky.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
peníze již opravdu byly vráceny. Bohužel jsem nemohla svůj příspěvek dříve okomentovat, až jste se vyjádřili vy. Děkuji za vyřešení. Z. Zozuláková