Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#52870Nevrácené peníze po vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2021, před 3 lety

Zuzana Zozuláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na pobočce v Pardubicích ztratili vrácené zboží a nevrátili peníze ve lhůtě 14 dní, jak mají v obchodních podmínkách.
Operátoři na infolince se každý den střídají, ale nikdo nic neřeší.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz. Nyní nemám zboží ani peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 14:13, před 3 lety

Jestliže obchodník dostal své zboží zpět a přijal ho (odstoupení od smlouvy/reklamace - vrácení zboží), nemá právní důvod k zadržování peněžních prostředků.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2021 14:59, před 3 lety

Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu.
Moc se Vám omlouvám za situaci, která zde nastala.
Uvedené případy, k odstoupení od kupní smlouvy jsem prověřila, přičemž zde již byly vystaveny dobropisy a platba byla na Váš bankovní účet zaslána ke dni 4.10. 2021. S ohledem na délku připisování platby, byste již své finance měla evidovat na svém bankovním účtu.
Za časovou prodlevu se Vám znovu omlouvám.
S pozdravem Veronika, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.10.2021 15:10, před 3 lety


Zuzana Zozuláková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
peníze již opravdu byly vráceny. Bohužel jsem nemohla svůj příspěvek dříve okomentovat, až jste se vyjádřili vy. Děkuji za vyřešení. Z. Zozuláková