Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 28.5.2021 jsem uhradila ze svého účtu 1145,-Kč za několik krytů vybraných na internetových stránkách společnosti iCell.cz č. objednávky 1019030350, do dnešního dne jsem je neobdržela. Společnost jsem několikrát zkoušela kontaktovat zprvu ne jejich info email , bez reakce, po té telefonicky na č.728 310 460- stále odpojeno. Dále přes formulář o odstoupení od smlouvy, zatím bez reakce. Nyní volím ještě cestu přes vás.
č.objednávky 1019030350, Flipové peněženkové pouzdro peněženka pro Huawei Honor 8S-černé cena ks 199, lipové peněženkové pouzdro peněženka pro Samsung Galaxy A41-Umbrella icon cana za kus 269,-Kč, Zrcadlové flipové peněženkové pouzdro MIRROR pro Motorola Moto E6s-černé cena za kus 299,-Kč Zrcadlové flipové peněženkové pouzdro MIRROR pro Motorola Moto E6s-růžové cena za kus 299,- Kč , doprava česká pošta 79,-Kč
Vzhledem k nekontaktnosti společnosti trvám na navrácení plné částky za objednané zboží a službu(dodání). Děkuji Fojtíková
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.