Společnost


Salvia Paradise s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52873Dodání jiného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2021, před 3 lety

Ondřej Váňa

Znění stížnosti

Objednal jsem si semena stévie sladké za 198 Kč. Vyrostl z nich obyčejný celer, kterého máme dost i na zahradě. Vrácení zboží již pozbylo smyslu, reklamaci mi neuznali. Hlavně, že na faktuře zaručují splnění požadavků na jakost a zdrav. nezávadnost. Pokud jde o obyčejný omyl, pak doufám, že se něco podobného jiným zákazníkům již nestane. Já samozřejmě s tímto obchodem končím.


Produkt

semena stévie sladké


Požadované řešení

Apel na firmu, aby si ze zákazníků nedělali legraci nebo lépe zajistili kontrolu toho, komu co posílají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 15:19, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá objednávce, má spotřebitel právo na reklamaci. Domníváme se, že by v tomto případě bylo pro zákazníka nejvhodnější žádat přiměřenou slevu zboží podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:41, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 13:53, před 3 lety

Společnost se ke stížnosti spotřebitele nevyjádřila. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.