Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si semena stévie sladké za 198 Kč. Vyrostl z nich obyčejný celer, kterého máme dost i na zahradě. Vrácení zboží již pozbylo smyslu, reklamaci mi neuznali. Hlavně, že na faktuře zaručují splnění požadavků na jakost a zdrav. nezávadnost. Pokud jde o obyčejný omyl, pak doufám, že se něco podobného jiným zákazníkům již nestane. Já samozřejmě s tímto obchodem končím.
semena stévie sladké
Apel na firmu, aby si ze zákazníků nedělali legraci nebo lépe zajistili kontrolu toho, komu co posílají.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, má spotřebitel právo na reklamaci. Domníváme se, že by v tomto případě bylo pro zákazníka nejvhodnější žádat přiměřenou slevu zboží podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se ke stížnosti spotřebitele nevyjádřila. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.