Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si 4.8.2021 pilku Brenchie, zboží stále nepřišlo a firma neodpovídá na žádné mé upozornění, Email a telefon jejich je stále vypnutý. Poslala jsem žádost o odstoupení od smlouvy stím že chci vrátit peníze a stále žádná odpověď. Chci podat Třešti oznámení,potřebovala bych sehnat více lidí co by dotoho se mnou šli a dostali ty podvodníky. Jako trestní čin je až nad 10000 Kč. Prosím ozvěte se kdyžtak na mail Mannnicccka@seznam.cz.
Pilka Brenchie
Vrácení peněz
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Dobrý den,
na doručení zásilky máme dle obchodních podmínek až 90 dnů. Pokud máte objednávku na více zboží dojde vám každý v jiné zásilce. Věříme že vám zboží dorazí co v nejkratším termínu. Děkujeme za trpělivost.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
produkt byl doručen v pořádku po půl roce. musela jsem ale nejprve upozornit finanční úřad a pak až firma začala komunikovat.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.