Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
podávám stížnost na firmu Balestra, která odmítá vyřešit reklamaci dětské obuvi. Obuv byla zakoupena 15.2.2014 v již zmíněném obchodě. Po max.3 vzetí dítěte se rozlepila první bota po obvodu špičky, reklamace byla po 30ti dnech vyřízena kladně. Nicméně ihned po vyřízení reklamace se rozlepila ještě víc druhá bota. Reklamace tentokrát uznáma nebyla z důvodu, že obuv byla prý nesprávně ošetřena v důsledku toho došlo k porušení materiálu. V obchodě se tím nechtěli vůbec zabývat, bylo mi řečeno, že bota voní aže byla vypraná v pračce, na to jsem jim ihned reagovala, že boty pokud nesu na reklamaci otírám, ale v pračce rozhodně neperu. Prosím o pomoc v tomto řešení situace, jde mi o způsob jednání a o domožení kladného řešení. Nikdy se mi nic podobného nestalo a proto jsem ze situace dost nespokojená.
Jsem schopna popřípadě doložit jak obuv, tak popř. foto, z bot je patrné ihned, že nošené nebyli vůbec. děkuji za odpověď
Jaklová
Tilt kids boty globe white us2
požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Společnost se ke stížnosti vyjádřila následovně:
Dobrý den,
po konzultaci s ITC Zlín jsme se rozhodli, jak doporučujete ve svém vyjádření, zaslat boty na nezávislý znalecký posudek. Boty byly zatím posuzovány zboží znalcem dodavatelské firmy a jeho vyjádřením jsme se při vyřizování reklamace řídili. Věříme, že nezávislý posudek od velmi zkušeného znalce v oboru bude dostatečným prostředkem k vyřešení této stížnosti, ať už bude jeho vyjádření v prospěch zákazníka nebo naší firmy. Zákaznici budeme v tomto smyslu informovat.
Spotřebitelku požádáme o sdělení výsledku tohoto kroku.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za kladné vyřízení reklamace.