Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.8. jsem si objednala z internetového obchodu KIKU.cz zboží. Po obdržení potvrzení objednávky jsem zboží zaplatila převodem na uvedený účet. Potvrzení o zaplacení také zaslali. Pak přišla informace o přípravě zásilky, což tedy trvalo nezvykle dlouho, ale vše jsem přikládala na vrub blížícímu se začátku školního roku. Pak poslali oznámení o předání zásilky přepravci a dál že už nás bude kontaktovat přepravce.
Když však přepravce nereagoval, připomněli jsme se my. Obchod nám poslal omluvu, že omylem náš balíček nepředali a že jej nestihnou doručit do 1.9., proto objednávku stornují a peníze nám vrátí na účet do 3.9.
Do dnešního dne peníze nepřišli, i když jsme poslali e-mail, že platba nedorazila a aby to napravili.
Od této doby nám neodpověděli, peníze neposlali, telefon uvedený v posledním e-mailu je hluchý.
Školní batoh Topgal LXNN21007, kód zboží 93051; studentský batoh Topgal - Yumi 20037 B, kód zboží 93206; pokladnička plechová - Traktor, kód zboži 125947
Zaslání uhrazené částky zpět
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by jí je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.