Společnost


KIKU.cz

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52881Nevrácené peníze za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2021, před 3 lety

Martin Lang

Znění stížnosti

16.8. jsem si objednala z internetového obchodu KIKU.cz zboží. Po obdržení potvrzení objednávky jsem zboží zaplatila převodem na uvedený účet. Potvrzení o zaplacení také zaslali. Pak přišla informace o přípravě zásilky, což tedy trvalo nezvykle dlouho, ale vše jsem přikládala na vrub blížícímu se začátku školního roku. Pak poslali oznámení o předání zásilky přepravci a dál že už nás bude kontaktovat přepravce.
Když však přepravce nereagoval, připomněli jsme se my. Obchod nám poslal omluvu, že omylem náš balíček nepředali a že jej nestihnou doručit do 1.9., proto objednávku stornují a peníze nám vrátí na účet do 3.9.
Do dnešního dne peníze nepřišli, i když jsme poslali e-mail, že platba nedorazila a aby to napravili.
Od této doby nám neodpověděli, peníze neposlali, telefon uvedený v posledním e-mailu je hluchý.


Produkt

Školní batoh Topgal LXNN21007, kód zboží 93051; studentský batoh Topgal - Yumi 20037 B, kód zboží 93206; pokladnička plechová - Traktor, kód zboži 125947


Požadované řešení

Zaslání uhrazené částky zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 09:25, před 3 lety

Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by jí je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 16:19, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 16:37, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.