Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52890Otevření pokladny Ústí nad Labem západ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2021, před 3 lety

Petr Matuszek

Znění stížnosti

Dobrý den, 29. září 2021 jsem čekal na stanici Ústí nad Labem západ na vlak směrem na Teplice a odjezdem 12.29 h. Na nádraží jsme přišel v 12.11,pokladns byla zavřená a vedle od paní jsme se dozvěděl že pracovnice vydávající jízdenku má pauzu (nikde nebylo nic o tom napsáno). Paní otevřela pokladnu přesně ve 12.26, začala dělat průkazku dívky, která byla přede mnou a za půl minuty po tom přijížděl už vlak do stanice. Když jsem paní pokladní poprosil, jestli by mi rychle nedala lístek (studenka, které dělala zmiňovanou průkazku, mě pouštěla dopředu, abych vlak stihnul), jen mne nepříjemně odbyla, že teď nemůže. Ve vlaku jsem pak samozřejmě musel platit přirážku.
Chápu, že paní nechtěla od rozdělené práce na průkazce odejít, možná jí to systém ani nedovolil, nevím. Ale opravdu mi nepřipadá normální otevřít pokladnu 3 minuty před odjezdem prvního vlaku, když je jasné, že více zákazníků za tak krátkou domu prostě nelze obsloužit.
Nejde mi o těch pár korun za příplatek, ale opravdu se nemyslím, že takovéto chování je normální a rozhodně to Českým drahám nedělá dobře jméno.
Opravdu si nikdy nestěžuji, ale tohle mi připadá jako vrchol arogance. Byl bych rád, kdybych se s tímhle už nemusel potkávat. Když mi dáte vědět, jestli se tento problém vůbec nějak řešil nebo bude řešit, budu rád.
Děkuji a přeji hezký den.
Petr Matuszek, e-mail: voice.cz@seznam.cz


Požadované řešení

Nepožaduji žádné zásadní řešení, ale jen chci, aby se tu už lidem nemohlo stát.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 13:57, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.