Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52891O"tevírací doba Holýšov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2021, před 3 lety

Eliška Šperlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

na vašich stránkách jsem se dozvěděla tuto pracovní dobu pošty v Holýšově:

"Bydlíte v Holýšově, chystáte se navštívit Česká Pošta, ale nejste si jisti, jak mají otevřeno právě dnes? Koukněte o pár řádků níže a jistě najdete odpověď. Otevírací doby v Česká Pošta Holýšov se však mohou o svátcích měnit.

Otevírací doba v Česká Pošta
Pondělí 08.00 – 11.00 a 13.00 – 17.30
Úterý 08.00 – 11.00 a 13.00 – 17.00
Středa 08.00 – 11.00 a 13.00 – 17.30
Čtvrtek 08.00 – 11.00 a 13.00 – 17.00
Pátek 08.00 – 11.00 a 13.00 – 17.00
Sobota 08.00 – 10.00 "

Dnes ve středu 29.9.2021 jsem šla na poštu po osmé hodině ranní. Ale tam na tabuli mají zveřejněnu pracovní dobu až od 10 h. Tudíž bylo zavřeno. Je to velmi nepříjemné. Uveřejňujte tedy na internetových stránkách vždy jen pravdivé údaje.

S pozdravem

Eliška Šperlová


Požadované řešení

Uveřejňujte tedy na internetových stránkách vždy jen pravdivé údaje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 15:47, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.