Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes Porovnej 24.cz jsem uzavřel s pojišťovnou AXA cestovní pojištění. 29.6. jsem jim odeslal hlášení škodní události, do dnešního dne bez jejich reakce. Následně, po obdržení dvou faktur z nemocnice v Lucemburku jsem je kontaktoval opět s dotazem, zda faktury zaplatí, či zda je mám zaplatit s jejich následnou úhradou pro mne. Stále bez odezvy. Telefonicky se dovolat nedá, zkoušela to i pracovnice pobočky UNIQUA, na kterou jsem se obrátil. Jedná se o velmi neseriosní jednání.
pojištění č. 8890106046/001 , škodní události č. 7121580246
Odpověď na mou korespondenci, vyřešení škodní události, zaplacení faktur
|
Tweet |
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz.