Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52893Neplnění náhrady z cestovního pojištění, nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2021, před 3 lety

Vladimír Bärtl

Znění stížnosti

Přes Porovnej 24.cz jsem uzavřel s pojišťovnou AXA cestovní pojištění. 29.6. jsem jim odeslal hlášení škodní události, do dnešního dne bez jejich reakce. Následně, po obdržení dvou faktur z nemocnice v Lucemburku jsem je kontaktoval opět s dotazem, zda faktury zaplatí, či zda je mám zaplatit s jejich následnou úhradou pro mne. Stále bez odezvy. Telefonicky se dovolat nedá, zkoušela to i pracovnice pobočky UNIQUA, na kterou jsem se obrátil. Jedná se o velmi neseriosní jednání.


Produkt

pojištění č. 8890106046/001 , škodní události č. 7121580246


Požadované řešení

Odpověď na mou korespondenci, vyřešení škodní události, zaplacení faktur


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2021 14:29, před 3 lety

Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.