Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#52898Kanadské borůvky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2021, před 3 lety

Alena Del Faverova

Znění stížnosti

Vážení, dnes jsem strávila 45 minut / po této době jsem ekani ukončila/ na vaši info lince, aniž bych se dovolala. A to jsem se potřebovala zeptat na vaši nabídku kanadských borůvek ukterych nemáte uvedenou odrudu a v obchodě mne neuměli informaci poskytnout: koupila jsem si u vás na jaře odrudu Patriot; která není samosprávná a potřebuji k ni dokoupit druhou odrudu; ale musí být taky rana. Takže vás tímto prosím o poskytnutí mého dotazu; ale hlavně mne mrzí; ze obchod do kterého rada chodím nakupovat je tak neseriózní co se týká poskytování informaci na info lince:


Produkt

Chybějící údaj o odrude u kanadských boruvek


Požadované řešení

Zaslání názvu odrudy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2021 11:37, před 3 lety

Prodávající musí zajistit, aby jím prodávané výrobky byly přímo viditelně a srozumitelně označeny
označením výrobce nebo dovozce, popřípadě dodavatele, a pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje, názvem výrobku, údaji o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměru, dalšími údaji potřebnými dle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2021 17:05, před 3 lety

Dobrý den, paní Del Faverova, situaci jsme prověřili a zákaznická linka je plně funkční. Po vytočení daného bezplatného čísla je nezbytné proklikat se hlasovým automatem. Zvolit nejprve možnost týkající se prodejny a následně vyčkat na volbu pro spojení s operátorem. Jakmile bude některý z kolegů dostupný, bude se Vám rád věnovat. Případně se na ně můžete s tímto svým požadavkem obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkých. Dovolujeme si však upozornit, že z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Prosíme Vás tedy o strpení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2021 23:02, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:23, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.