Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážení, dnes jsem strávila 45 minut / po této době jsem ekani ukončila/ na vaši info lince, aniž bych se dovolala. A to jsem se potřebovala zeptat na vaši nabídku kanadských borůvek ukterych nemáte uvedenou odrudu a v obchodě mne neuměli informaci poskytnout: koupila jsem si u vás na jaře odrudu Patriot; která není samosprávná a potřebuji k ni dokoupit druhou odrudu; ale musí být taky rana. Takže vás tímto prosím o poskytnutí mého dotazu; ale hlavně mne mrzí; ze obchod do kterého rada chodím nakupovat je tak neseriózní co se týká poskytování informaci na info lince:
Chybějící údaj o odrude u kanadských boruvek
Zaslání názvu odrudy
|
Tweet |
Prodávající musí zajistit, aby jím prodávané výrobky byly přímo viditelně a srozumitelně označeny
označením výrobce nebo dovozce, popřípadě dodavatele, a pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje, názvem výrobku, údaji o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměru, dalšími údaji potřebnými dle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití.
Dobrý den, paní Del Faverova, situaci jsme prověřili a zákaznická linka je plně funkční. Po vytočení daného bezplatného čísla je nezbytné proklikat se hlasovým automatem. Zvolit nejprve možnost týkající se prodejny a následně vyčkat na volbu pro spojení s operátorem. Jakmile bude některý z kolegů dostupný, bude se Vám rád věnovat. Případně se na ně můžete s tímto svým požadavkem obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkých. Dovolujeme si však upozornit, že z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Prosíme Vás tedy o strpení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.