Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, dne 12.9. jsem v Praze na prodejně alza Praha Budějovická reklamoval reproduktor reklamace: ASRE21****91 (číslo objednávky: 195****46) vyřídilo se to způsobem vrácení peněz akorát sem s reproduktorem nedodal všechno takže sem měl ještě dodat ovladač ten sem dodal na prodejnu alza Praha anděl dne 13.9. a od té doby se nic neděje, už sem alze několikrát psal jednou psali že peníze posílají na bankovní účet a do teď nepřišli.
https://www.alza.cz/c-tech-impressio-garde-all-in-one-15w-d5449339.htm
vrácení peněz
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu.
U reklamace číslo: ASRE21833991 naše společnost vyčkávala na dokompletaci produktu a až poté mohlo dojít k proplacení financí.
Časová prodleva zde z naší strany skutečně nastala, ovšem nyní je již vše vyřízeno a spotřebitel obdržel zpět platbu, v plné výši.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané informace potvrdit a stížnost v případě smírného vyřešení uzavřít.
Hodnocení: