Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost M. B. A. Consulting s.r.o. (dále též MBAC) se na mně pokoušela podvodně získat peníze za údajný dluh a údajné náklady na řízení. Na moje žádosti a otázky nereagovala, nikdy mně nezdůvodnila právní titul pro její aktivity směřované proti mojí osobě. Nevysvětlila mně nakládání s mými osobními údaji.
Nezákonná a nezdůvodněná snaha získat moje peníze! Nezákonné nakládání s mými os. údaji.
Společnost MBAC by měla odpovědět na všechny mnou zaslané otázky, zejména:
1. Kdo (jméno a příjmení, pracovní zařazení) a jakým způsobem (přesně popsat formu zmocnění) ji zmocnil k tomu, aby proti mně zahájila řízení o údajném dluhu.
2. Jak získali moje osobní údaje, kdy, v jakém rozsahu, jak s nimi nakládali, kde jsou uložené u společnosti MBAC, jak jsou chráněné a zda nebyly poskytnuty jiné fyzické nebo právnické osobě. Nikdy jsem nebyl informován, zda došlo k výmazu mých osobních údajů z databáze MBAC, neboť společnost neměla a nemá oprávnění s mými os. údaji nakládat nebo je držet.
3. Kromě mailu, že "moje záležitost" byla u společnosti MBAC ukončena, jsem neobdržel odpovědi na moje otázky, žádné vysvětlení, natož jakoukoli omluvu. To vše přes skutečnost, že jsem kontaktoval písemně i oba jednatele společnosti.
4. Požaduji písemné sdělení o tom, kdo aktivity MBAC zastoupené údajnou paní Pokornou vůči mojí osobě zahájil nebo přikázal, aby byly zahájeny, požaduji písemné sdělení důvodu k zahájení těchto aktivit.
5. Chování společnosti MBAC bylo vůči mojí osobě pohrdavé, ignorantské a arogantní.
POŽADOVANÉ ŘEŠENÍ:
Trvám na odpovědích ze strany MBAC na všechny moje otázky, též na informaci o tom, jaká nápravná opatření společnost přijala, aby se takové případy neopakovaly. Požaduji písemnou omluvu za způsobené příkoří a za množství času, které jsem byl nucen věnovat obraně proti těmto nepoctivým praktikám MBAC.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy M.B.A. Consulting s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.