Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#5291Reklamace nevybraného voucheru na pobyt v Hotelu Michlák

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2014, před 10 lety

Martin Krupa

Znění stížnosti

Dobrý den,

s přítelkyní jsme si u Vás objednali přes Zapakatel.cz ubytování na dvě noci s polopenzí a dvěma půldenními skipasy, hotel michlák nereagoval na telefon a pak se stalo, že na sjezdovce na kterou poskytoval skipasy zdarma nebyl sníh. Pak se stalo, že zapakatel tvrdil, že peníze má pension, avšak peníze prý měl zapakatel.


S pozdravem




Martin Krupa


Produkt

2 noci s polopenzí a 2 skipasy pro 2 osoby v Hotelu Michlák


Požadované řešení

Teď vím, že mých 2500 má zapakatel.cz branaslev nebo spojka group nebo kdokoliv. Chci je zaslat na účet 188646726/0300 a nbudu to řešit právní cestou.

S pozdravem

Martin Krupa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 11:35, před 10 lety

Insolvenční řízení, které se společností probíhalo, bylo zastaveno. Nicméně nadále doporučujeme stav v insolvenčním rejstříku sledovat, protože z přihlášených pohledávek bylo zřejmé, že společnost má spoustu věřitelů.

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Slevový portál by ale měl být odpovědný za možnost realizace slevy v uvedeném termínu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 16:01, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.