Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
s přítelkyní jsme si u Vás objednali přes Zapakatel.cz ubytování na dvě noci s polopenzí a dvěma půldenními skipasy, hotel michlák nereagoval na telefon a pak se stalo, že na sjezdovce na kterou poskytoval skipasy zdarma nebyl sníh. Pak se stalo, že zapakatel tvrdil, že peníze má pension, avšak peníze prý měl zapakatel.
S pozdravem
Martin Krupa
2 noci s polopenzí a 2 skipasy pro 2 osoby v Hotelu Michlák
Teď vím, že mých 2500 má zapakatel.cz branaslev nebo spojka group nebo kdokoliv. Chci je zaslat na účet 188646726/0300 a nbudu to řešit právní cestou.
S pozdravem
Martin Krupa
|
Tweet |
Insolvenční řízení, které se společností probíhalo, bylo zastaveno. Nicméně nadále doporučujeme stav v insolvenčním rejstříku sledovat, protože z přihlášených pohledávek bylo zřejmé, že společnost má spoustu věřitelů.
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Slevový portál by ale měl být odpovědný za možnost realizace slevy v uvedeném termínu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.