Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52914Žadost o kompenzaci zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2021, před 3 lety

Beata Petergáčová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 2.8.2021 jsem jménem svého bratra zasílala stížnost na zakoupený zájezd. 3.9.2021 stále není vyjádření ke stížnosti. Níže zasílám text stížnosti.

Dobrý den,

můj bratr se svoji ženou od Vás zakoupili zájezd na základě inzerovaných informací a fotografií. Ovšem realita je rozčarování. Nechápu, že se stále děje to, že Češi jsou ubytování v tom horších pokojích než západoevropská klientela.

Sdělili jste informaci, že hotel je po rekonstrukci, ale již jste nesdělili, že jen část a že je ubytujete v té staré části a la zlatá osmdesátá – proleželé matrace, pokoj velikosti kumbálu, terasa je o něco větší než parapet, netěsnící dveře, které jdou obtížně zavřít, koupelna s gumovým závěsem. Nezlobte se na mě, ale působí to jako klamavá inzerce.

Strava je jednotvárná. Každý den stejná snídaně, zákusky, večeře.

Myslím, že kdybyste klienty na tyto skutečnosti upozornili, tak by si ten zájezd nikdo za 20 tisíc korun na osobu nekoupil nebo minimálně ne za tuto cenu. Posílám fotky reality a můžete je porovnat s tím, co inzerujete



https://www.eximtours.cz/recko/rhodos/lardos/sun-beach-lindos-lardos?TTM=1&DF=2021-07-31%7C2021-08-31&ERM=0&NNM=7%7C8%7C9&ac1=2&kc1=0&ic1=0






A další věc. Od včerejšího odpoledne 1.8.2021 nefunguje elektřina. Do jedné hodiny v noci jim pod okny běžela elektrocentrála. Teploty přes den dosahují 40 stupňů, v noci neklesají pod 30 stupňů. Kvůli hluku centrály a vysokým teplotám se nedá spát. Delegátka ani nepřijela na hotel, aby vyrozuměla hosty hotelu. To mi nepřipadá moc profesionální.



Za tyto nepříjemnosti žádáme kompenzaci.



Děkuji za vyřízení.


Produkt

Zájezd


Požadované řešení

Žádáme vyjádření a finanční kompenzaci za výše uvedené. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 09:16, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.