Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
jmenuji se Iva Hinterholzingerová, dnes jsem byla řešit věc za mého syna Jana Hinterholzingera, který má už dlouhá léta velké problémy, ale i díky tomu jsem vaší společnosti zaplatila spoustu peněz za vaše služby. Jinak jsem vaše dlouholetá klientka a celá má rodina také. Ač je syn plnoletý, ocitl se v problémech a v tuto chvíli není schopen řešit tyto věci sám. Takže má u vás dluh. Ten je předán vymáhacím službám. Má stížnost směřuje jinam
Syn má smlouvu u O2 family, kterou mu sjednal nějaký kamarád. Tyto faktury jsme hradili, i když číslo nebylo využito. Byla jsem se synem tuto věc řešit na pobočce O2 v domnění, že se jedná o totožnou firmu. Tam nám bylo nabídnuto, že účet převedou k O2, tím pádem automaticky O2 family účet zaniká. Nevím, zda dostal novou kartu či číslo, nám šlo o to zrušit původní účet a to zaměstnanec věděl a potvrzoval nám, že na O2 family nemusíme nic řešit.
Teď přišel synovi účet z údajně zrušené O2 family na 4584 Kč.Na pobočce Plzeň Borská pole mi bylo řečeno, že nemohu jednat za syna, což chápu. Ale také mi bylo řečeno, že u nich k žádné transakci nedošlo. A to je ten problém. Já u té transakce byla. Nechodím nikam jinam na pobočku, ani o jiné nevím. Nejsem schopná říct datum, ani to jestli syn dostal nové číslo. Vím jen, že jsem byla přesvědčována pracovníkem o tom, že účet O2 family je zrušen.
Jsem si vědomá, že můj syn u vás dluh má, ale v této věci se cítím být podvedená já. Takže jsem připravená zrušit veškeré smlouvy, které u vás mám, a které řádně plním, zároveň s tím celá má rodina, pokud věc neprošetříte a nedáte mi zdůvodnění.
Děkuji Iva Hinterholzingerová
Prosím vás, chtěla bych, aby jste prozkoumali transakce, které vznikly v O2 v Plzni na Borských polích s mým synem. Bylo to sjednání nového účtu a převodu z O2 family, což nám bylo řečeno. Pokud došlo chybě ve spojení mezi O2 a O2 family, tak aby došlo k nápravě.
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění při sjednání služeb.
Ohledně dlužné částky u O2 Family je nutné se obrátit přímo na tuto společnost přes kontakty zde https://www.o2family.cz/kontakty/. My můžeme prověřit převod služeb od O2 Family k nám. Detaily však můžeme řešit pouze s majitelem služeb či oprávněnou kontaktní osobou. Pokud tedy nejste vedena jako kontaktní osoba v MojeO2 u účtu syna, musí se na nás obrátit přímo syn. Může nás kontaktovat přes e-mail info@o2guru.cz, kam stačí doplnit veškeré podrobnosti, včetně čísla služby a data narození majitele služeb.
Za možné komplikace se omlouváme.
S pozdravem,
Kreuziger Jakub,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.