Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 30.9.2021 jsem jako obvykle po skončení směny v práci šel do prodejny Billa v OC FORUM ( Ústí nad Labem, Bílinská 3490/6, 40001 ) avšak ačkoliv udávaná zavírací doba je 21:00, tak již ve 20:35 byla prodejna kompletně uzavřená bez jakéhokoliv udání důvodu ( např. inventura zboží… ) Samozřejmě respektuji pracovní dobu zaměstnanců , kteří nechtějí odcházet z práce o půlnoci- mluvím z vlastní zkušenosti kdy jsem například jako Barman kvůli zákazníkům místo v plánovaných 23:00 končil až ve 2 ráno , avšak takto brzké uzavření mi přijde opravdu neadekvátní hned z několika důvodů- zaprvé menší tržba prodejny, jelikož jsem pravidelně i před 9. hodinou večerní vídal v prodejně velké množství zákazníků, ( musím zde zmínit že jsem nepatřil mezi zákazníky kteří stráví hodinu vybíráním toho co koupí, ale šel jsem vždy najisto pro několik položek určených jako stravu pro další den v práci a během dvou minut jsem měl vše nakoupeno a platil u kasy ), avšak kvůli předčasně zavřené prodejně jsem musel potraviny nakoupit na benzínové stanici, což mě místo plánovaných cca 200 korun útraty vyšlo cca na 450kč , a pokud by se takováto situace opakovala každý pracovní den ( 20 dní/měsíc) tak by částka kterou musím zaplatit byla vzhledem k mým platovým podmínkám poměrně nepříjemně vysoká.
Prodejna Billa Ústí nad Labem, OC FORUM, Bílinská 3490/6, 40001
Jako řešení bych v první řadě požadoval uzavření prodejny 10-15 minut před oficiální zavírací dobou , tak jako tomu bylo v podstatě pokaždé když jsem vaší prodejnu navštívil.
Jestliže je však, jak jsem se dočetl možnost kompenzace tak bych ocenil např. slevu na nákup , aby se kompenzovala zbytečně vysoká částka utracená za potraviny které nych však s radosti utratil v některé z vašich prodejen kde jsem byl v podstatě z 99% vždy spokojený ( nejen kvalita ale i samotné ceny )
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se ke stížnosti spotřebitele nevyjádřila. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.