Společnost


BVZ COMMERCE, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52937neuznaná závada zboží v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2021, před 3 lety

Jiří Štěch

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 30.11.2019 jsem zakoupil gramofon Roadstar HIF-8899 BT za 4999,-Kč. Gramofon má i CD přehrávač, USB vstup, reproduktory a rádio. V květnu 2021 rádio přestalo fungovat, i CD přehrávač nefungoval, ostatní funkce zůstaly. Nebyl výpadek proudu, ani povětrnostní vlivy venku. Odvezl jsem gramofon k vyřízení reklamace do Alza.cz, kde jsem výrobek koupil. Poslali zboží do servisu 31.5.2021 s popisem...přestalo fungovat rádio...stav produktu: bez známky mechanického poškození, bez známky používání, drobné znečištění. požadavek: oprava. 17.6.2021 způsob vyřízení: neuznaná, ověřená závada: zjištěno poškození základní desky po zkratu. Nelze řešit v garanci. Servis neručí za připojení dalšího zařízení k výrobku, propojení. Co a jak jsem měl někde propojené? Výrobek je stále v záruce, nevím, jak jsem mohl "zařídit" doma jakési přepětí, podal jsem nesouhlas s vyjádřením servisu, a chtěl jsem tedy jiné řešení, např. vrátit zaplacenou částku, když nelze provést opravu. 23.8.2021 podán nesouhlas, 15.9.2021 vyjádření servisu: neuznává, výrobek poškozen vnějším vlivem...nevím jakým.


Produkt

základní deska je prý drahá a snad se již ani nevyrábí


Požadované řešení

Výrobek je v záruce, svým užíváním jsem jej nijak nepoškodil, šňůra vedla do zásuvky s jedním vstupem. Pokud nelze provést opravu, chci vrátit zaplacenou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 10:25, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:37, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 15:40, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.