Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobré ráno, velice mě mrzí, že si na trase mezinárodního vlaku ze směru Praha Budapest, EC 273 05,22 nemůžu dát caffe. Kdybych nejala tak dlouhou dobu, hold. Ale proste vyše 4 jod cesta a nemohu si nic objednat, to je dost blbé.
Neochotní stewardka mi sděluje, že nemůže zapnout terminál, protože to nikdo neumí a lze platit pouze v hotovosti.
To si snad dělají legraci. Jěště, kdy se zrovna z reproduktoru rozléha, ať máme celou dobu zakrytá ústa respirátorem a upřednostnit platby kartou...
Naučit posádku být vstřícnější a ať se naučí obsluhovat terminál
A nebo, ať je ve vlaku bankomat, odkud si můžu vytáhnout hotovost
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.