Společnost


Alshaya Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5294Neuznaná reklamace bot pri jasnej nekvalite materiálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2014, před 10 lety

Romanita Kovacsova

Znění stížnosti

Dobrý den.

Kúpila som si boty za 1.119,- 19.10.2014 v obchode Topshop v OC Palladium. Po niekoľkých obutiach, max. 10x obuté, som si všimla zničené podrážky na oboch botách + na bočných stranách podrážky sa viditelne začala odlupovať čierna farba. Hneď som je šla reklamovať. Reklamaci mi ale neuznali, pretože "v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní ani materiální vada,která by zapříčinila vznik reklamovaného poškození". Pritom, keď som sa opýtala samotných prodavaček v obchode, bolo im jasné, že je to vada materiálu a hned na pohled je viditelné, že podrážka bot je velmi nekvalitná.
Každému, kto sa na tie boty pozrel, bolo hneď jasné, že materiál je nekvalitný a pri ďalšom nosení sa farba bude odlupovať ešte viac!
Podľa môjho názoru sa boty za 1.119 korún, po 10 obutiach nemajú čo takto zničiť.
Boty som poslala na reklamaci znova.

Ďakujem za pochopenie

Kovacsova


Produkt

kotníkové boty 32A01GBLK


Požadované řešení

vrátenie kúpnej ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 15:24, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitel a tím a contrario vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 10:16, před 10 lety

Společnost Alshaya Czech s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.