Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, podávám stížnost za 30 minutové zpoždění vlaku, protože průvodčí nebyl schopen vyvést cestujícího z důvodu nenasazene roušky. Což toto zdržení způsobilo mnoha lidem i nám ( mojí mamince,mému synovi 10let a mě) zbytečné čekání 2 hodiny na následující spoj, což nám velice zkomplikovalo cestu. Náš spoj byl z Chomutova v 10:33hod do Decina dne 2.10.2021 a v Děčíně čekání 2 hodiny na další spoj. Jsme velice rozčíleni. Zaplatili jsme si cestu,a jsou takové komplikace. Pan průvodčí zavolal policii a zůstali jsme stát u Želenic u Bíliny. Dalo se to vyřešit selským rozumem,nezdržovat ostatní cestující, ale příjezd policie se mohl dát zařídit na následující zastávku. Člověk se spoléhá na vaše spoje, platí za to dost peněz a věčně jsou nějaké problémy.
S pozdravem Sadláková
Zdržení spoje
Za požadované řešení bych volila kompenzaci za zbytečné dvouhodinové čekání s dítětem na vlakovém nádraží,v podobě např. vrácení části peněz za jízdenku nebo zdarma jízdenku po Ústeckém kraji pro 2 dospělé a dítě.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.