Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek 1.10.21 jste vynechali spoj linky 6 v 18,20 h od pošty, Senovážné nám. Tímto spojem jezdí zdravotní sestry a ošetřující personál Domova důchodců na Dobré Vodě na noční směnu, která začíná v 19 h a personál tam musí být s předstihem na předání směny. Musíte být velcí ignoranti, když jste schopni nechat ject linku 6 v 18 h k nádraží,kam jede kdeco a nic by se nestalo. Žádám o nápravu tohoto stavu, lidé, kteří pracují v Domově důchodců se potřebují dostat na noční směnu v 19 h včas, jsou na nás závislí staří lidé.
Vím,co mi odpovíte, že nemáte řidiče,zkuste je pořádně zaplatit a bude jich dost.
Ještě by mě zajímalo,na co teď slouží na zastávkách informační světelné tabule. Nejméně 2 měsíce už si na nich nikdo nepřečte,jestli mu vůbec autobus pojede, zřejmě Váš alibismus,museli byste vysvětlit, proč MHD nejede.
Vynechání MHD číslo 6 dne 1.10.21
Pokud spoje musíte rušit, což bude úplně krajní řešení, přemýšlejte o tom, že třeba na Dobrou Vodu se dá dostat jen linkou 6, že jsou časy,kdy se lidé potřebují dostat do práce a z práce a třeba lidé nepracující v Domově důchodců pracují na 12-ti hod.smenybod 7 do 19 h a od 19 do 7h, nepřetržitě,i o víkendech. Žádám nápravu této situace.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.