Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52951Rodinný pokoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2021, před 3 lety

Václava Koudelová

Znění stížnosti

Dobrý den, jedná se o pobyt na Krétě v hotelu Mare Blue Suites v termínu 18.9 -26.9.2021. Jelo nás celkem 8 . Měli jsme na faktuře napsán 1x dvoulůžkový pokoj a 2x pokoj rodinný.
Rodinný pokoj, podle fotografii v katalogu, má ložnice oddělené přepážkou. Očekávali jsme tedy takový pokoj. Po příjezdu jsme zjistili, že je k dispozici pouze jeden rodinný. Nám byl přidělen pokoj číslo 22 s výhledem na nohy hostů restaurace.
Stížnost jsme řešili přes recepční i delegátku a v sobotu 20.9.2021 jsme se mohli přestěhovat do jiného pokoje. Delegátka na dotaz proč nemáme rodinný pokoj odpověděla, že je jich omezené množství. Ale to nás samozřejmě nezajímalo .Chtěli jsme si tedy i připlatit a nějak situaci řešit. Nebylo nám nic nabídnuto. Přestěhovali jsem se do klasického trojlůžáku, bez přepážky, ale s výhledem na moře. Po třech dnech s oblečením v kufru a čekání na jiný pokoj, jsme si již nechtěli dovolenou kazit a více jsme to neřešili.
Je to nepříjemné když s něčím počítáte a dopadne to takto.


Požadované řešení

vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 10:49, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:45, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 15:58, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.