Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mail odoslany firme VSP DATA pánovi Zítkovy : Vo vašej firme VSP DATA som mal reklamovaný mobil 4x, z toho 3x ste mi reklamáciu neuznali aj keď ste mi mobil opravili. Na štvrtý pokus ste mi v mobile vymenili základnú dosku čo bolo fajn . Lenže teraz sa vada mobilu prejavila zase. Po piaty krát sa mi mobil pokazil opäť. Dňa 17.8.2021 som ho zase odniesol reklamovať do predajne O2. Podotýkam, že stále s tou istou chybou – mobil sa sám vypne a už sa nedá zapnúť, nereaguje ani keď ho dám do nabíjačky. Keďže ste mi 3x neuznali reklamáciu, nemôžem žiadať od O2 predajne nový mobil. Žiadam o preverenie postupu zamestnancov .Ďakujem za Váš čas a pomoc.
Pán Zítek potvrdil prijatie mailu s tým že mi da vedieť ako dopadla moja sťažnosť. Do dnešného dna mi nedošlo vyjadrenie. Mobil už mám dávno doma s neuznanou ďalšou reklamáciou. Tak taký to je prístup VSP DATA .
Martin
Vyjadrenie ako dopadla moja sťažnosť.
|
Tweet |
V případě uvedeném spotřebitelem došlo sice k formálnímu neuznání reklamace, nicméně podnikatel svým chováním (opravou) reklamaci fakticky uznal. Z tohoto důvodu se domníváme, že se jedná o opětovný výskyt vady věci.
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Domníváme se tedy, že má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy z výše uvedeného důvodu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zdravim,
popravde se mi ani v komunikaci ani v zakazkove dbF nepodarilo toto RMA identifikovat. Mohl bych zakaznika poprosit o upresneni zakazky, pripadne IMEI telefonu primo na zitek@vspdata.cz k provereni?
Dekuji a zdravim Jindra Zitek
Opätovne Vám v prílohe zasielam reklamačný protokol pre identifikáciu reklamácie .Pre vyjadrenie v : https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/52953/neuznana-reklamace
S pozdravom Martin
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dle zakaznika od minule reklamace pristroj pracuje v poradku, pokud v budoucnu problem, ozve se. Hezky den Jindra Zitek
Od posledné reklamácie mobil pracuje správne.Martin
To jsme radi, kdyby neco, ozvete se , klidne i primo na zitek@vspdata.cz. Hezky vikend Jindra Zitek
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.