Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52954Neoprávněné stažení Kč 99,60 bez jakéhokoliv objednání služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2021, před 3 lety

Alena Pastorová

Znění stížnosti

V naší faktuře z Vodafone bylo neoprávněně ztaženo Kč 99,60 jako prémiová služba. Nic jsme si neobjednali. Přišla nám SMS z prvního uvedeného tele-
fonního čísla, že naše platba byla přijata. Z druhého - zastavit spam a reklamy.Obě čísla zablokovaná. Požadujeme vysvětlení a vrácení Kč.


Produkt

Prémium SMS-objednací SMS a prémiové služby


Požadované řešení

Omluva a především vrácení Kč 99,60. Zjistili jsme, že je nás takových víc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 10:51, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:46, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 15:59, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.