Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V naší faktuře z Vodafone bylo neoprávněně ztaženo Kč 99,60 jako prémiová služba. Nic jsme si neobjednali. Přišla nám SMS z prvního uvedeného tele-
fonního čísla, že naše platba byla přijata. Z druhého - zastavit spam a reklamy.Obě čísla zablokovaná. Požadujeme vysvětlení a vrácení Kč.
Prémium SMS-objednací SMS a prémiové služby
Omluva a především vrácení Kč 99,60. Zjistili jsme, že je nás takových víc.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.