Společnost


Beta tour spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52958Neproplacený LEX VOUCHER

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2021, před 3 lety

Kateřina Kiszková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás se žádostí o pomoc při vyplacení dlužné částky za zrušený lyžařský zájezd do Francie kvůli pandemii COVID-19. Podle zákona Lex Voucher (185/2020 Sb.), měly být peníze vráceny na účet po skončení platnosti k 31.8.2021 ve 14 denní lhůtě (1.-14.9.2021), během této lhůty peníze vyplaceny nebyly a CK se mnou nekomunikuje. Dne 10.9.2021 byla společnost Beta tour spol.s.r.o. převzata společností AKOD s.r.o., jednatel pan Pavel Drobec.

Cestovní kancelář: Beta tour spol. s.r.o. IČO: 48039624 - fungující do 10.9.2021, kdy převzala cestovní kancelář společnost AKOD s.r.o. IČO: 48392235

Dlužná částka: 20180 CZK

Pokusila jsem se kontaktovat CK, kdy po spoustě neúspěšných telefonátů jsem se nakonec dovolala a telefon mi zvedl pan Cwiertka, který mi oznámil, že převzali CK, ale nevěděli o tom, že CK nedisponuje financemi. Dále jsem odeslala e-mail na starou e-mailovou adresu, také na novou e-mailovou adresu a na osobní e-mail pana Cwiertky. Na žádný e-mail jsem nedostala odpověď ani po mnoha eskalacích.

Pokud je ve Vašich silách mně i dalším klientům CK Beta tour spol. s.r.o. pomoci, budeme Vám velice vděční.


Produkt

Lyžařský zájezd Francie - 3/2020


Požadované řešení

Vyplacení dlužné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2021 14:30, před 3 lety

V souladu se
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a
- zákonem č. 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (označovaný dále jen jako "lex voucher"),

je pořadatel zrušeného zájezdu, který měl být pořádán od 20. února 2020 do 31. srpna 2020, povinen spotřebiteli v případě, že mu vystavil voucher na náhradní zájezd a tento voucher nebyl spotřebitelem využit, povinen po skončení ochranné doby spotřebiteli vrátit peněžní prostředky odpovídající hodnotě vystaveného a nevyčerpaného voucheru.

Ochranná doba končí zásadně k 31. srpna 2021 (§ 3 odst. 2 zákona "lex voucher"), nárok na proplacení voucheru má proto spotřebitel zásadně nejpozději ke dni 14. září 2021 (§ 6 odst. 5 zákona "lex voucher").

Pokud pořadatel zájezdu dlužnou částku do 14.září 2021 nevrátí, ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc požadovat zákonné úroky z prodlení.

Z veřejně dostupných údajů v obchodním rejstříku vyplývá, že se společností Beta tour spol.s r.o. je zahájeno insolvenční řízení, které se nachází ve fázi "Před rozhodnutím o úpadku". Jakmile dojde k rozhodnutí o úpadku, měl by se aktivovat § 4 odst. 5 zákona "lex voucher", podle kterého jsou všechny vystavené poukazy pojištěny pro případ úpadku pořadatele. Spotřebiteli by tak mělo být z těchto prostředků (pojištění) vyplaceno vše, co mu náleží.

K způsobu uplatnění nároku může spotřebitel kontaktovat naši bezplatnou spotřebitelskou poradnu na čísle 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou skrze naši platformu, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:48, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 16:08, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.