Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 28.9. jako už mnohokrát v minulosti, jsem využil služeb Vaší myčky v Opavě na ul.Hradecká. Zaplatil jsem nejdražší možný program Prémium, ale kvalita umytí byla bídná jako nikdy předtím (např.fleky špíny na kapotě, daly se setřít prstem). Reklamoval jsem (nepožadoval jsem peníze zpět, spíše nový kupón) tedy u obsluhy, která pořídila fotky a potvrdila nekvalitu umytí. Obsluha si vyžádala doklad o zaplacení a řekla, že další den zavolá vedoucí. Nevolal nikdo, za 2 dny jsem dostal mail s informací o neuznané reklamaci s odůvodněním, že myčka snad myje dokonale jen čistá auta. Navíc mail byl odeslán ze soukr.adresy od rozehnal.marek@seznam.cz, kde není uvedena ani jeho pozice ve společnosti Benzina. Vůbec tak netuším, kdo se k reklamaci vyjádřil (možná skladník?).
Nebyl jsem ani vyzván, abych si vyzvednul doklady o zaplacení, které si vyžádala obsluha.
Prosím o prošetření celého postupu k uvedené reklamaci. Příště se zamyslím, zda po této zkušenosti, budu riskovat další návštěvu Vašeho zařízení v Opavě.
nekvalita mytí
nový kupón na myčku a vyjádření k reklamaci od prokazatelně kompetentní osoby
|
Tweet |
Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.