Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52960Chybějící rezervovaná místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2021, před 3 lety

Hana Kapolková

Znění stížnosti

Dne 3.10.21 jsem nastoupila v České Třebové v 15.31 do Vašeho vlaku.Objednáný jsem měla vagón číslo 9 za lokomotivou. Konkrétně sedadla c.34, 35, 36. V tomto vagónu se ale sedadla nenachazela, což mi bylo zřejmé již při nástupu, jelikož jsme měli rezervovaný otevřený prostor nikoliv kupé. Po 5 ti minutách procházení vlakem se dvěmi malými dětmi se mi podařilo najít průvodčí, která mě stroze sdělila, že mají jiný vagón, čísla nesedí a že si mám najít, kde je místo. Nezlobte se na mne, ale toto chování mne rozčílilo, cestují s Vašì společností každý týden a úroveň začíná být čím dál horší. Dokážu pochopit, že se může stát nějaký problém, ale mělo by to být řešeno slušně a ihned při nástupu a ne až se klient ozve sám. Odmítla jsem si hledat sama volné místo, jelikož jsem cestovala se dvěmi malými dětmi a dvěma kufry. Těžko posadim sebe a děti každé někam jinam. Bylo by dobré si uvědomit; že takoveto jednání Vám dobré jméno dělat nebude. Opravdu cestují každý týden s Vaší společnosti a s lítostí musím konstatovat, že je to čím dál horší. Chtělo by to ze strany vedení udělat adekvátní opatření, aby k těmto situacim


Požadované řešení

Kompenzaci cestovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 11:13, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:28, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 16:08, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.