Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 29.9.2021 jsem si v Penny Milovice zakoupila pivo Staročech, který byl v akci za 8.90Kč.Zboží jsem brala řádně z regálu, kde bylo vyskládané. Na pokladně se cena změnila na 12.90Kč.Jelikož jsem kupovala 15 plechovek, chtěla jsem vysvětlení. Přišel zástupce vedoucího, musím podotknou v notně špinavém triku, neupravený a jak vyšlo najevo i težce neempatický. Začal se rozčilovat, že to není to akční zboží, tak jsem ho táhla k regálu a argumentuji tím, že jsem si vzala zboží, které mají označené jako akční. Tak mi bylo vysvětleno, že to někdo špatnvyskládal. Natož jsem se ohradila, že to mě vlastně vůbec nezajímá a jako nepivařka nepoznám a ani nevím, jak tedy akční zboží má vypadat. Začal na mě řvát, že se mám naučit číst a bylo vymalováno. Ve chvíli, kdy jsem řekla, že si budu stěžovat, tak že tedy mi dá kompenzaci a zdarma jsem dostala dalších šest plechovek.
Přístup se mi vůbec, ale vůbec nelíbil.
Myslím, že dotyčný pracovník by měl podstoupit kurz empatie. Slušné chování vypadá úplně jinak.
Budu ráda za Vaše vyjádření a vyřešení chování chování dotyčného zaměstnance.
Děkuji
S pozdravem Nicol Garab
Vytýkací dopis, finanční postih
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.