Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52968Přeplacení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2021, před 3 lety

Dagmar Malíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 30.9. jsem si žádala o přeposlání doporučeného dopisu z Černokostelecké na adresu U Prašné brány, Praha 1. Na internetu bylo psané, že to bude stát 10 kč. Paní doručovatelka po mně chtěla 20 Kč. Prý to má napsané na výzvě. Ano bylo to tam napsané, však na internetu je cena za službu naprosto jiná. Má otázka je, proč mě tahle služba stála mnohem víc i když je to stále v rámci Prahy? Chci vyřídit reklamaci a vrátit zpět mých 10 Kč. Jde mi o princip. S Vaší společností už mám dlouhodobě problémy co se týče nedoručování doporučených zásilek na označenou schránku a najednou se mně ještě pokoušíte obrat. Tohle už je opravdu vrchol všeho...

S pozdravem Malíková


Produkt

Doručení zásilky na jinou adresu


Požadované řešení

Vrátit přeplacení služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2021 11:55, před 3 lety

V případě, že je chybně vyúčtována cena za poskytnutou službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.