Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30.9. jsem si žádala o přeposlání doporučeného dopisu z Černokostelecké na adresu U Prašné brány, Praha 1. Na internetu bylo psané, že to bude stát 10 kč. Paní doručovatelka po mně chtěla 20 Kč. Prý to má napsané na výzvě. Ano bylo to tam napsané, však na internetu je cena za službu naprosto jiná. Má otázka je, proč mě tahle služba stála mnohem víc i když je to stále v rámci Prahy? Chci vyřídit reklamaci a vrátit zpět mých 10 Kč. Jde mi o princip. S Vaší společností už mám dlouhodobě problémy co se týče nedoručování doporučených zásilek na označenou schránku a najednou se mně ještě pokoušíte obrat. Tohle už je opravdu vrchol všeho...
S pozdravem Malíková
Doručení zásilky na jinou adresu
Vrátit přeplacení služby.
|
Tweet |
V případě, že je chybně vyúčtována cena za poskytnutou službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.