Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
jelikož se již několikátý měsíc snažím s Vodafonem řešit jeden spor a bez výsledku, tak to zkouším touto cestou.
Loni, cca v listopadu, jsem poptával internetové připojení. Přijel technik. Na parkovišti mi předal modem/wifi s tím, že to mám připojit do zásuvky u TV a odjel. Žádnou zásuvku, do které by šel připojit modem ale v bytě nemám. Tak jsem mu volal. Celkem jsme si domluvili asi 5-6 schůzek. Ani jednou nedorazil. Jelikož jsem potřeboval kvůli HO pracovat z domu, tak jsem opravdu neměl čas na něj čekat a internet jsem si zařídil přes jiného poskytovatele.
Letos cca v červnu se mi ozvala paní, že Vodafonu dlužím cca 3400,- za internet. Tak jsem začal zjišťovat, o co jde. Bohužel než se mi z Vodafone podařilo cokoliv zjistit, tak se mi ozvala společnost Logicall s výhružkou o exekuci a s fakturou na 6200,-. A já začal s reklamacemi. Přes telefonní helpdesk nejde řešit nic. Přes pobočky jsem poslal dvě písemné reklamace a obě byly zamítnuté. V první mi paní tvrdí, že je můj internet funkční a v pořádku. Prý ověřeno technikem. Jen podotýkám, že technik v mém bytě nikdy nebyl. V druhé reklamaci mi paní oznámila, že není možné zjistit stav mé přípojky (zda byla přenesena vůbec nějaká data. Už v první reklamaci jsem je o to žádal - není přeneseno nic. Přípojka neexistuje.), protože smlouvu už zrušili.
V reklamacích jsem psal, že mohu dodat vyjádření majitele budovy o tom, že do mého bytu nevedou kabely Vodafonu a tím pádem není možné v mém bytě mít připojený internet. Co kde ověřil jejich technik opravdu nevím. U mě nikdy nebyl. Došel jen na parkoviště.
Opravdu se mi nelíbí, že jsem zaplatil za služby, které jsem nikdy nedostal.
Pevný internet
Vrácení platby za službu, kterou mi nikdy nedodali.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Krausi, odpověď specialistů na Vaši reklamaci považujeme za konečné stanovisko. Je mi líto, že s naším vyjádřením nejste spokojen, ale v tomto případě nemůžeme jednat jinak. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Dobrý den,
děkuji vám za odpověď. S vaším vyjádřením opravdu nejsem spokojen, protože jste se vůbec nevyjádřili k mé reklamaci. Vaši údajní specialisté očividně neprovedli žádnou analýzu případu. Říkám/píši již po několikáté, že od vás NEMÁM internetové připojení. Váš technik se nikdy neobtěžoval mě připojit nebo alespoň dojet v domluvený čas. NIKDY jsem od vás neměl funkční připojení, které jste mi ale vyúčtovali a za které jste mi vyhrožovali exekucí.
Prosím, přečtěte si znovu mé rekalamace a odpovědi vašich "specialistů", které ani neodpovídají kontextu mé reklamace.
Jak jsem již v reklamacích uváděl, milerád vám dodám vyjádření majitele domu, protože do mého bytu nevede z vaší rozvodny kabel (opravdu nevím, jak je možné, že váš technik označil přípojku za aktivní). Tuto skutečnost ale zcela záměrně ignorujete.
Bohužel se budu muset obrátit na telekomunikační úřad, protože mi nepřijde v pořádku platit za služby, které jste mi zcela očividně a hlavně prokazatelně nikdy neposkytli.
Dobrý den, pane Krausi, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Jak jsem Vás již informovala, odpověď specialistů na Vaši reklamaci považujeme za konečné stanovisko. Pokud se obrátíte na ČTÚ, a správní orgán nás osloví, bude mu ze strany naší společnosti poskytnuta součinnost. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.