Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5297Reklamace obuvi Victory uplatněná dne 17.11.2014

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2014, před 10 lety

Ivana Linetová

Znění stížnosti

Dnes jsme byli pro reklamovanou obuv. Reklamace nebyla provedena odborníkem a ani jsem neobdržela písemné vyjádření z reklamačního. But od výrobce nebo dodavatele.Obuv je zalepená takovým style,že se automaticky časem znovu rozlepí. Společnosti Deichmann již nedůvěřuji a jejich jednání odsuzuji. Pokud by byka reklamace řešena odborníkem nemám problém. Proto jsem rozhodnutá postupovat jiným způsobem.Chci varovat zákazníky před takovou firmou,která se chová k zákazníkovi takovým způsobem.Tak se nechová firma,která si chce udržet zákazníka.


Produkt

obuv victory 1 713 771/42 zakoupeno 12.10.2014 reklamace 17.11.2014


Požadované řešení

Již žádné. Tuhle firmu odsuzuji a nedůvěřuji. Boty vystavím veřejně a budu zákazníky varovat,před nesolidní firmou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 14:49, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Zákon nestanoví, který subjekt má o reklamaci rozhodnout. Jedná se o odpovědnost prodávajícího, zda využije svých zaměstnanců nebo využije externí zdroje (odborné ústavy, dodavatele či výrobce). Za řádné vyplnění protokolu a provedení opravy odpovídá prodávající.

Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2014 16:02, před 10 lety

Vážená paní Linetová,

děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Rádi bychom danou záležitost prověřili, kontaktuje nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
Využít lze i kontaktní formulář na našich internetových stránkách www.deichmann.com.

S pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 17:33, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.