Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsme byli pro reklamovanou obuv. Reklamace nebyla provedena odborníkem a ani jsem neobdržela písemné vyjádření z reklamačního. But od výrobce nebo dodavatele.Obuv je zalepená takovým style,že se automaticky časem znovu rozlepí. Společnosti Deichmann již nedůvěřuji a jejich jednání odsuzuji. Pokud by byka reklamace řešena odborníkem nemám problém. Proto jsem rozhodnutá postupovat jiným způsobem.Chci varovat zákazníky před takovou firmou,která se chová k zákazníkovi takovým způsobem.Tak se nechová firma,která si chce udržet zákazníka.
obuv victory 1 713 771/42 zakoupeno 12.10.2014 reklamace 17.11.2014
Již žádné. Tuhle firmu odsuzuji a nedůvěřuji. Boty vystavím veřejně a budu zákazníky varovat,před nesolidní firmou.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Zákon nestanoví, který subjekt má o reklamaci rozhodnout. Jedná se o odpovědnost prodávajícího, zda využije svých zaměstnanců nebo využije externí zdroje (odborné ústavy, dodavatele či výrobce). Za řádné vyplnění protokolu a provedení opravy odpovídá prodávající.
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Vážená paní Linetová,
děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Rádi bychom danou záležitost prověřili, kontaktuje nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
Využít lze i kontaktní formulář na našich internetových stránkách www.deichmann.com.
S pozdravem
Váš Deichmann tým
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.