Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52971Zrušení předplatného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2021, před 3 lety

Jaroslava Weberová

Znění stížnosti

Dobrý den,

30.9.2021 mi přišla vítací SMS z mobile-Maestro a informace o tom, že mám týdenní předplatné na 99 Kč s informací, že zrušit se dá na uvedené adrese:
https://tinyurl.com/568tdmu, nebo na tel.č. 255786515.

Nicméně v první řádě, jsem se nikde neregistrovala a nikde jsem nezadávala, že bych chtěla nějaké členství. Zároveň na těchto pochybných stránkách nic jako "zrušení odběru není". Takže reálně se odběr nedá zrušit. Žádné služby na stránce mobile-Maestro jsem nevyužila a ani využívat nebudu.

Pokoušela jsem se dovolat na uvedené číslo. Nicméně bez odezvy.



Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného ztržení platby 99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
Zároveň prosím společnost o zaslání potvrzení o zrušení veškerých výše zmíněných věcí.
Děkuji.


Požadované řešení

Chci vyřadit z evidence a vrácení 99,- Kč za stržení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 12:30, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:31, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 16:08, před 3 lety

Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.