Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
dne 4.11.2020 jsem zakoupil MT SAMSUNG A50 který přestal fungovat nelze zapnout (pravděpodobně odešel displej) co mám dělat? mohu ho nechat opravit v autorizovaném servisu na základě reklamace nebo ho musím poslat vám? moc děkuji za odpověď s pozdravem p.Spurný
č.Fa FZ2000021662
oprava , výměna , vrácení peněz
|
Tweet |
Zboží nebo služby se reklamují zásadně u prodejce (§ 2172 občanského zákoníku). Je tak možné činit na jeho pobočkách, ve kterých je nabízený srovnatelný sortiment (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uvedený v potvrzení či záručním listu, pak se může obrátit na něj. I servis musí provést opravu ve lhůtě, která je dohodou nebo zákonem určena prodejci.
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Dobrý den,
kontaktujte nás na uvedený email na daňovém dokladu, rádi vám s reklamaci poradíme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
reklamace byla úspěšně vyřízena displej MT byl vyměněn
Děkujeme za vyjádření, za nás rovněž vyřešeno.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.